Like!

piątek, 3 lipca 2015

Letycja Łojewska <3
Wreszcie udało nam się spotkać! Tym razem ja pierwsza zaproponowałam współpracę, znałam Letycję z widzenia i wiedziałam, że jest tancerką. Planowałam sesję od dawna, nagle dzień przed okazało się, że nie mam nikogo do pomocy :O Spytałam szybko Werę i na szczęście zgodziła się być moją "asystą" :D Nie wiem co byśmy bez niej zrobiły na tej sesji, dziękuję Ci bardzo Wercia!
Sesja trwała ponad 2 godziny, ciągle kazałam Letycji powtarzać jej niemożliwe ruchy, a ona wciąż twierdziła, że wcale jej nie męczę <3 Wymarzona modelka ;) Nie mogłyśmy się z Werą napatrzeć i nadziwić wyczynom Letycji, jej lekkości i dokładności... Udało nam się stworzyć coś naprawdę pięknego! Dziękuję dziewczyny <3








 <3 moje ulubione ujęcie:












4 komentarze: