Like!

niedziela, 3 stycznia 2016

PODSUMOWANIE ROKU 2015! <3
To był bardzo udany fotograficznie rok :D Poznałam wielu nowych, wspaniałych ludzi i zrealizowałam całkiem sporo sesji. 
Nie mogłam niestety zawrzeć tutaj wszystkich zdjęć, które bym chciała bo nie chcę przynudzać. To taka mała sklejka moich perełek <3 
 Krótko i zwięźle więc: Dużo się nauczyłam i zamierzam uczyć się więcej i więcej i realizować kolejne pomysły. A pomysłów mi nie brakuje ;)
Dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali i wspierali mnie! Może zabrzmi to infantylnie ale Wasze lajki, udostępnienia, publikacje dodają mi wiary w siebie i siły do działania! ;)
Dodam jeszcze skromnie, bo wcześniej o tym nigdzie nie pisałam... Udało mi się w tym roku zająć II miejsce w Ogólnopolskim konkursie fotograficznym FOT-ON 2015 oraz zdobyłam Nagrodę Press w Ogólnopolskim Konkursie Fotograficznym Portret 2015 :)  
Szczególne podziękowania kieruję do Alicji, Weroniki, Igusi i Janka :) Bez Was bym chyba dawno zginęła na tym świecie :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz